Bardzo długo szukaliśmy rozwiązania, aż w końcu się udało!
TERAZ SAMODZIELNIE WYGENERUJESZ NOWY KLUCZ W PRZYPADKU NIEUDANEGO RESETU LICZNIKA ABSORBERA ! ! !
Dotychczas, gdy reset się nie powiódł (a przyczyn nieudanego resetu może być kilka, które finalnie składają się na nieprawidłową komunikację z drukarką) to zawsze dosyłaliśmy nowy klucz i pomagaliśmy w zresetowaniu drukarki. Teraz, gdy jest już generator kluczy to mogą Państwo samodzielnie w takiej sytuacji wygenerować nowy klucz i po sprawdzeniu komunikacji z drukarką ponowić reset. Oczywiście zawsze jesteśmy dostępni aby pomóc przy opornych
drukarkach. 🙂
Jednak w większości przypadków nieudanego resetu są to drobne przeszkody m.in. zlegający w drukarce niewydrukowany dokument, aktywny Status Monitor lub brak oryginalnego sterownika, które można samodzielnie rozwiązać, następnie wygenerować nowy klucz o każdej porze oraz resetować drukarkę do skutku bez limitu kluczy.
Mamy nadzieję, że to rozwiązanie nie tylko zyska Państwa uznanie ale również da poczucie bezpieczeństwa korzystania z programu Wic Reset Connect, gdzie bez obaw można próbować resetować drukarkę i nie trzeba narażać się w przypadku nieudanego resetu i zużycia klucza na składanie reklamacji, wysyłania raportów z drukarki, screenów
i kilkudniowym oczekiwaniem na jej rozpatrzenie jak ma to miejsce i innych rozwiązaniach.
Jeśli reset się nie powiedzie nie musisz się martwić. Wystarczy wejść na stronę
https://bit.ly/NEW-KEY
wpisać pierwsze 4 znaki klucza, którym się reset nie powiódł i nacisnąć przycisk generowania nowego klucza.